Vilka skor som står framme för tillfället

98761-1330
Önska kostar ingenting, ingenting, ingenting...
Jossan ville att jag skulle visa upp alla mina skor här på bloggen. Tyvärr så har jag inte haft tiden att plocka fram precis exakt alla mina skor och ta kort på dem. Faktum är att det till och med vart så lite tid över att ena bilden här nedan togs igår kväll, och andra imorse. Vad som fattas är några sneakers, vinterskor, ytterligare ett par svarta pumps (yep, har två - kan inte rå för), några par flipflops... och det var nog ungefär allt. Är medveten om att jag inte har sådär rekordmånga skor som många andra, men jag har... några.

Så, få se nu. Går igenom dem jättesnabbt så får ni fråga om det är något.


Paljettskor fyndade på Wedins förra året. Lackpumps från Roots. Bruna espadriller från Hassan Shoes i Rom. Ena skon från de orangea kilklacksparet med öppen tå och rosett från FACE. Vita tygskor från Din Sko. Guldplatås från Skopunkten. Nya, svarta boots från Skopunkten. Plommonfärgade kilklackar m. platå från Din Sko. Jordgubbsskorna från Skopunkten.

Röda/rosa stövlar från jag-har-glömt. Seglarskor från Din Sko. Bruna flipflops från ZonkéPaï. Vita tygskor från Skopunkten. Och där råkade mina fula orangea jordgubbs-träskor komma med på kanten. Svarta ankelboots från Wedins. Blå skor m rosett från Debenhams i Bournemouth. Och slutligen: Converse All Star.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Härligt! (:

Postat av: natalie

hej! jag undrar var du fått tag på FACE-skorna? var köper man dem? nån internetbutik? ha det så bra!:)

2007-10-13 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback