Parfym- diskussion en lördagskväll

98761-1333
Jag har ett rätt bra tag vart väldigt insnöad på Kenzos "Amour" i parfymväg, men har det senaste hört mycket gott om Clean's dofter. Hos
Accessora beskrivs deras nya "Warm Cotton" (se bild) som en unik blanding mellan bland annat blommor och frukter.
- Krispigt, skriver de också.
- Lockande, skriver jag.
Vad jag dock är tveksam till är hur de även beskriver doften som "nytvättade handdukar som du precis tagit ut från torktumlaren". Huh? Knäppt. Ytterligare ett minus är priset som ligger på typ 800 kronor. I det ryms visserligen 60 ml, men nja. Tveksamt.
Skall jag dock välja en Clean- favorit bara utifrån vad som står hos accessora så får det bli Shower Fresh. "Inte tung, inte överväldigande" låter bäst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Clean - Fresh laundry eller vad den nu heter luktar också jättegott!

Postat av: Beth

Anna: Måste nog ta och lukta på dem någonstans. Någongång:P Men varför har de så konstiga namn för? :P

2007-09-09 @ 14:33:19
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback