NYC Fashion Week: Gårdagens favoriter

98761-132398761-1324


Känslan av att vara medveten om att NYC Fashion Week just nu pågår, det är en känsla alla borde få vara med om. Glädje, glädje och glädje. Spänning och förväntan...

Första dagen på modeveckan var igår, men jag postar mina dagens (gårdagens?) favoriter idag istället - det fanns inte så mycket tid över igår. Det fick bli två favoriter, för jag tycker att backstage- bilden på Iekeliene Stange är så fruktansvärt klockren. Gammaldags ful- klänning i sällskap av något som måste vara en av de snyggaste clutcharna genom tiderna. SÅ snyggt.

Det är väl ingen förvåning att Yigal Azrouëls visning skulle komma att bli en av gårdagens favoriter för min del. Outfiten ovan blev favorit på grund av kjolen med den höga midjan som har längd, längd, längd. Dessutom är det ledigt, uppklätt och elegant på en och samma gång.


Jag måste bara nämna Rachel Comeys visning också - silhuetterna kändes härligt tantiga och franska (har jag fått för mig av någon anledning...). Klicka dig in på den hos Style.com - klara, färdiga !


Kommentarer
Postat av: Anna

gillar bilderna (:

Postat av: Angel

fina bilder,men heter det inte week?

2007-09-07 @ 08:37:38
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josieeme

Snyggt!!!

2007-09-07 @ 13:50:36
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: Beth

Anna: Jag med :D
Angel: Oops, jo det gör det:p haha, måste ändra (och jag själv som alltid stör mig fruktansvärt på stavfel:P)
Josieeme: Aaaah, väskan speciellt. Tycker jag ;P

2007-09-07 @ 16:13:46
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback