Köpa Köpte Köpt

98761-1329
Sminkningen gick galant! Jag är superdupernöjd. Varnästan (men bara nästan) värt att få vänta en vecka på det. Fick en himlans massa tips, och dessutom produkter till samma värde som vad sminkningen kostade (495 kronor). Köpte en foundation, en Cover All Mix och deras egna tidning för detta. Utöver så köpte jag en makeup- borttagning samt svampar. Himlans bra.

Medan J fick sin sminkning sprang jag runt på resten av allum. Blev sjukt förvånad över att se att Gina Tricot börjat få in kläder i organiskt bomull - och dessutom riktigt, riktigt snygga sådana. Kjolen med hängsel samt söta knappar kostade bara 199 kronor. Jag brukar verkligen ogilla GT's plagg starkt, men annat tycker jag om denna kjol. Vacker, är ordet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, har Gina tricot börjat med det? Måste kolla in det då! :D

Postat av: izzabelle,

söööt :)

2007-09-10 @ 15:16:34
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: Frida

Men va? Den var sjukt snygg, verkligen! Hade de många liknande plagg?

2007-09-10 @ 17:18:25
URL: http://refi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback