En riktig (hemsk) höstmorgon

98761-1345


Jag känner mig... inte bra. Mer precist känner jag mig som en vandrande föskylning, vilket mer eller mindre också är exakt vad jag är. Men. Jag drar iväg till skolan ändå, så får vi se hur det går. Orkar jag så orkar jag, eller tvärtom. Så enkelt är det.

Idag har jag på mig
min nya sköna, snyggiga kjol. Vad som är perfekt medd den är att den är inte sådär livsfarligt kort, men inte heller för lång. Lagom längd i bra material - organiskt bomull. Det är typ mitt 4:e plagg genom tididerna från Gina Tricot.
Linne från Marwin/JC, strumpbyxor från ICA. Skor från skopunkten. Och till det: färgglada armband och mammas kofta. Och: Paraply, paraply. Shit.

Kommentarer
Postat av: Angel

snyggt

Postat av: Jossan

Underbart! Var och letade efter kjolen idag - men den var slut i svart och grått och fanns bara kvar i brunt. Jag hoppas de får in den igen, den är übersöt!

2007-09-10 @ 20:34:12
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: hedvig

du e snyggast!!

2007-09-11 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback