Drömma går

dream on


Clutchen är snyggig. Jag har verkligen ogillat kuvertväskor och även väskor allmänt i miniformat hur länge som helst. Nu har jag ändrat mig. I min drömclutch (från Marc Jacobs, från Marc Jacobs) finns...

OPI "DS Exclusive": Tja, ifall jag helt plötsligt får för mig att piffa till mig lite så gör ett nagellack i väskan ALLTID underverk. OPI's nyans känns extra underbar.

Guldpennor från Fred Flare: Så hela alltihop alltid ser lite extra lyxigt ut. Guld väger tyngre än silver i höst, i varje fall för mig.

Balm Balm "Lip Balm": Här har du mitt största beauty-vill-ha just nu. Lovordat till högre höjder än högt - hur kan man inte vilja ha?

Scart från K Karl Lagerfeld: Mot kalla överdjävliga småvindar skyddar denna. Okej, inte mest av allt i världen. Men snyggast av allt i världen, åtminstone.

Handskar från H&M: Om det inte vore för det alldeles för höga priser (för ett par... vantar) så skulle ett par liknande dessa säkerligen vart i min ägo för länge, länge sedan. Men nu är inte fallet sådant, och jag springer runt med mina lovikavantar. De fungerar utmärkt de också, i och för sig...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint collage! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback