Bara beauty

dagens
Idag skall jag på "sminkkurs" på Make Up- store. Skall bli jättekul. Jag är inte sådär jättebra på allt vad beauty heter, men jag tycker det är jättekul ändå. Och man kan ju alltid bli bättre. Idag är det de där fina höstvädret också; jätteklar och skönt luft, klarblå himmel och lätta vindpustar. Inte för kallt, inte sommarvarmt. Man får ta vara på dessa dagar innan man tröttnar.


En gul bomulls-tunika från Indiska, svart linne från JC och silver/guld-skor med platå från skopunkten. Svarta strumpbyxor och kamoflagebrun- färgade hårspännen.  


Kommentarer
Postat av: julia

Härrrlig bild=)

Postat av: mikaela

kul med sminkkurs, jag vill också gå på sån! :] tyckte du att det var givande?

2007-09-02 @ 14:35:20
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Beth

Mikaela: Make Up- store hade skrivit upp ett datum på våra kort, och ett i sin bokningslista. Så vi fick inte bli sminkade igår. Skitdåligt rent utsagt. Så vi skall bli sminkade nästa vecka istället, och jag hoppas verkligen att det blir bra då - för så som dett gått till skall det ju faktiskt inte gå till!

2007-09-02 @ 14:41:26
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback