Second Hand- inspiration

98761-1387

Second hand är egentligen inte mycket för mig. Gamla kläder som jag inte vet vem som har haft innan är liksom inte något som lockar. Men handväskor och skor är det annorlunda med. Eller dekorationsporslin och glittrande broscher.

Riktigt så teknisk så att jag kan handla på internet själv har jag inte blivit ännu. Men OM, och OM jag hade haft pengar så hade fransväskan från Vintage by Mint and Vintage vart drömmen. Snyggt färgad patchworkväska med fransrad längst ner. Egentligen är frans- trenden för överhypad för min smak tror jag, men här spelar det ingen roll. Väldigt snygg väska kan
köpas här. Också de lacksvarta skorna med gulddetalj kommer från Vintage by Mint and Vintage.

             Den glittrande broschen. På kappan. På blusen. På hårbandet. På tradera.

Klara färdiga fynda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

Postat av: Carolina

Stövlarna är riktigt heta, jag ska satsa på ett liknande par i höst..

2007-10-01 @ 20:29:22
URL: http://carolinascouture.blogspot.com/
Postat av: victoria

hej hej jag köpte den där väskan men ångrade mig.. ska skicka illbaka den men undrar bara om du vil ha den?! Om i så fall maila mig [email protected]

2007-10-14 @ 23:36:20
Postat av: Alexandra Neldel

very intersting site ..congratulation..

2009-12-15 @ 09:17:50
URL: http://alexandra-neldel.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback