Rött när det blir svart

98761-1389
Solen går inte upp förrän frammåt 8- tiden, och skymning - pah, vi talar klockan 19. Jag är löjligt svag för myslampor när året drar mot sitt slut. Röda myslampor speciellt, är en av mina största svagheter. En i fönstret och en i bokhyllan gör mitt rum mysigt dygnet runt.

Det är inte bara modet som är lite mysigare på hösten, enligt mitt tycke. Inredningen är tusen gånger underbarare den också. Beror troligen på att vi spenderar mer tid inomhus, men det ser jag inte som något dåligt alls. Myslampa 1 och tre på bilden kommer från Mio, medan 2 och 5 kommer från IKEA.
(Hos IKEA fyndade jag förresten en av mina myslampor för 29 pix förra året - spring!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback