Hej hösthy, hej...

98761-1393

Hudvård hör definitift ihop med höst, konstigt väder och vantar (som torkar ur händerna). Mina största beaty- vill-ha'n inför hösten är dessutom just vårdande för huden. Rosa är de också.

Beauty Balm Balm har varit fast på min hjärna ända sedan 
Accessora fick in dem i början på hösten, och nu funderar jag faktiskt på att slå till snart. Lovorden har ju i princip ösregnat, och plötsligt kommer VR med en 50- kronors rabatt hos accessora också... Ödet?

Cath Kidsons handkräm som finns att köpa hos Asos lockar väl mest med sin snygga förpackning, men å andra sidan finns det väl ingenting dåligt alls med det. Sist men inte minst snackar vi dundermedicin för hyn, om vi skall tro Blush.se, och då snackar vi Eyeko Cream. Inte ful burk där, heller...

 

Kommentarer
Postat av: Erika

svar: tack, vilka komplimang :D nu blev jag lite gladare.. Hehe. Och jag säger detsamma :)

Postat av: Rose -Pink Rose Bloggen

Jag har ett jätte bra lipbalm som jag kommer använda hela vintern :D

2007-10-06 @ 19:25:19
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Anna

Vill också ha Eyeko krämen, undrar om den är bra.. ?

2007-10-06 @ 19:58:07
URL: http://faantastique.blogg.se
Postat av: Beth

Rose: oh, vad heter det? (:
Anna: verkar i vilket fall som helst grymt bra! och den är ju inte allt för dyr heller, om jag minns rät...? (:

2007-10-07 @ 00:30:09
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback