Varm i jul

98761-1487
Gårdagen bjöd på en del. En av de sämsta hockey- matcherna jag sett men också en hel del julshoppande. Är nästan färdig med julhandlingen nu - är jag inte snabb så säg!

Jag som är självutnämnt världens mesta tjocktröjs-och-vinterjacks-hatare bestämde mig också för att jag faktiskt behöver tjocktröjor trots allt. Det stod mellan det och att frysa ihjäl i princip. Valet var svårt men aj, när jag såg att Vero Moda hade extra- erbjudande (2 tjocktröjor med luva för 100 kronor) så blev det tillslut en röd och en vit varm tröja.

Idag råkade jag köpa den där tunikan från Gina Tricot med vampyröron på höften. Jag som ömsom hatar, ömsom bara ogillar Gina Tricot är dock väldigt glad att de har börjat pyssla om kläderna lite mer. Bättre material och snyggare och mer välgjorda detaljer. Jo man tackar.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var den där kjolen jag köpte och sedan lämnade tillbaka och sedan funderar på att köpa igen. Aoouch. Men fin är den!

Postat av: Beth

Jossan: Ursnygg är den! Varför lämnade du tillbaka den? :/

2007-12-01 @ 10:52:07
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback