Julfnatt

98761-1475

Nu dröjer det inte många sekunder innan jag inte kan hålla mig längre från att julpynta. Ljusslingor i vitt och rött, och framförallt - den där snögubben som dansar och sjunger och som är såååå mysig i början av julen men inte fullt så(-ååååååå) mysig frammåt nyår. Men hej. Julklappar skall handlas också. Jag har börjat, har du?

Shoppar helst klappar iklädd rött och lila - matchat. Det är finaste kombon i vinter om du frågar mig.
Klänning: Den är i ull, den är från Stella McCartney. Två rätt utav två möjliga.
Skor och vantar: Platåklacken ÄR det bästa som hänt världen, åtminstone år 2007. Och här är vi. Och klackarna. Och Vantarna. L.K Bennet, fint som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback