Resultat

(:
Tog en sväng till allum idag. De hade extraerbjudande på massa LDB- prylar, så de kostade bara 19,50:- /styck. Det blev en peeling och en lotion. Och sedan tog jag en H&M- tidning. Den var gratis, men jag älskar välgjorda "reklam"- tidningar. Sedan fick jag lite småpengar över, så en SOLO fick det bli också. Fick ju Vecko Revyn idag också, så det blir mycket att läsa. Detta numret var ändå väldigt annorlunda. Det visade liksom hur mycket rätt eller fel teckensnitt kan göra. Och jo... Vecko Revyn såg bara väldigt annorlunda ut. Och jag som påbörjade en helårsperenumeration i höstas! Ah, typiskt. Känner mer för Modette just nu. Typ.

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Nu blev jag också sugen på att gå och köpa en ny tidning ju :)

Postat av: Sofia

Kärlek till LdB (;

2007-05-30 @ 18:49:24
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Jossan

Du får säga om LdB's peeling är bra sen. (:

2007-05-30 @ 19:25:09
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback