Pimpinette

pimpinette

Så skönt. Blev precis färdig med svenskan. Jag har fördubblat hela jobbigheten av det här arbetet själv, jag hade högre förväntningar på mig själv än vad som är mänksligt. Nu är jag ändå grymt nöjd ändå.
En varm dusch, och lite TV väntar mig alldeles strax - skall ta det riktigt lungt för första (och sista) gången den här helgen. Avslappning till tusen.

Förresten så har jag blivit kär igen. Denna gång i två par shorts från Pimpinette. Du ser dem själv på bilden ovan. De ser sköna ut, och är en konkret form av ordet snygghet. Problemet är att på
Mint and Vintage där jag hittat shortsen, står det inte någonting om shortsen - bara om överdelarna. Jag vill ha underdelarna. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback