Nys- sjukan?

3 2

Jag är nys- sjuk. En ny sjukdom, tror jag bestämt. De senaste 2-3 veckorna har jag nyst hela mornarna, oavbrutet i princip. Det måste vara något som är fel, för... det kan ju inte vara normalt i alla fall. Spanade in 3 par skor i alla fall. Tre olika tillfällen. Snygga/sköna på tre olika sätt.

Vita Slip-in. Skopunkten. 199:- Fritid
Det går inte att hitta snygga slipin någonstans. Och det må vara hur ute som helst, men det är ändå skönt att bara släpa på sig för en dag i skolan, en dag i smögen(?) eller för en tur ner till ICA... Du fattar. De här var de snyggaste slip in som fanns på skopunkten (3 för 2, 3 för 2 - det är erbjudandet jag vill åt. nästan). Fast helst hade jag velat ha några lite indien- inspirerade. Paljetter. Det är snyggt.

Vita sandaler. Skopunkten. 249:- Alltid
Medan alla andra går och köper svarta totalvägrar jag de svarta. Det känns inte bra att matcha alla vita och glada sommarfärger, på sommaren - med svarta skor längst ner. Nope. Hellre kör jag på vita, fräscha, lätta.

Svarta pumps. Skopunkten. 249:- Uppklätt
Hellst vill jag nog ha de röda varianterna av denna sko, men det fanns ingen bild på dem. I alla fall så tror jag att jag måste ha de här skorna. M-m.

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Ååh, vilka söta skor :)
Allt bra med dig idag?

Postat av: Anonym

var i göteborg bor du?

2007-05-15 @ 16:46:05
Postat av: ellen

snyggt. särskilt vita sandaler. håller med dig om att vitt är snyggast på sommaren, i nästan alla lägen.
pumpsen var snygga , men väldigt höga.

2007-05-15 @ 18:39:01
URL: http://blondepearl.blogg.se
Postat av: Beth

Sweet Sabine*: Jorå (: allt är bara bra (: Mycket i skolan och så nu bara, och så vill man ju vara ute när det är fint väder och så (: Hoppas du också mår bra (:

Anonym: Bor inte I Göteborg, bor strax utanför (:

Ellen: Haha, jo - men jag säger som jag alltid gör: om jag inte köper ett par klackar och går i dem, hur skall jag någonsin kunna lära mig? (:

2007-05-15 @ 19:54:44
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback