Mina boktips

boktips
Jag lovade ju lite boktips nu till sommaren. Jag tror inte att jag skall skriva något längre om varje bok här, men är det något ni undrar om någon bok så bara hojta. Skriv på! (näst högts upp) har jag själv inte läst ut ännu. Det är en sådan där bok som man läser långsamt. Man lär sig dock mycket ifrån den, och på ett bra sätt. Därför tipsar jag om den.
En gång i livet är den absolut bästa bok jag någonsin läst, och jag vet att jag tjötar mycket om den, men ni måste läsa den! Den fångar en så otroligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

De jag har läst: Sandor/Slash/Ida, Systrar i jeans, Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, Egogirl. Så; eftersom du har GRYMT BRA smak - kanske jag borde läsa de andra med? ;) Hehe

Postat av: Beth

Sandra: Haha(; Jepp, det tycker jag absolut att du borde göra!

2007-05-25 @ 16:44:32
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Jensnatasha

Keep up the good work.

2009-04-06 @ 11:47:54
URL: http://jensnatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback