Min sommarläsning

98761-1058

Jag tittade efter lite böcker igår, som jag har men aldrig har läst. Men som jag ändå vill läsa. Det blev ju ingen jättehög, men några stycken. Jag planerar att läsa dem i sommar. Åh, på soldäcket - ligga i solen och bara läsa. Svensk sommar när den är som bäst. Böckerna jag fick ihop var:
♥ Expert på att rodna
♥ Klockan 10.31 På Stranden i Khao Lak
♥ En Geishas Memoarer
♥ I En Klass För Sig
♥ Gossip Girl
♥ Mamma sa att jag var sjuk

Det här är böcker jag köpt, eller fått, under det gågna året. Jag har bara aldrig haft tid att läsa dem. Expert på att rodna fick jag inför språkresan förra sommaren, men där hann man inte läsa ut mer än 1½ bok ungefär. Och den var inte en av dem.
Klockan 10.31 på stranden i Khao Lak köpte jag i mars typ - har jag inte heller haft tid att läsa. Har bara börjat lite på den.
En Geishas Memoarer, är den bra? Hm. Verkar ju inte allt för dålig, men tja, jag vet inte.
I En Klass För Sig fick jag av mormor för någon månad sedan, och sedan har man ju läst om den på några andra bloggar. Verkar bra!
Gossip Girl från VR och Mamma sa att jag var sjuk tilllhör också kategorin "jag-hade-inte-tid". Jag skall inte tjõta för länge.

Skall försöka komma med tips på böcker till er som jag faktiskt läst, som jag tycker ni borde ta er an under sommaren också! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Angel

mmm en klass för sig har jag men inte börjat på än hahaha köpte 4 pocket betala för 3 häromdan blev väldigt snabbt klar med 3 på typ minde än en vecka så bara en klass för sig kvar =)

Postat av: Anonym

Gossip girl böckerna är otroligt bra, enligt min åsikt :]

2007-05-24 @ 15:34:36
Postat av: Jimmynicole

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-07-24 @ 13:42:33
URL: http://jimmynicole.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback