Me gusta

bra?En sak som är nästan lika skönt som att ligga på en solstol i solen hela dagen, är att när man solat färdigt gå in och ta en kall dusch, ta det lungt, smörja in sig med after-sun och typ sätta sig på altanen och glo på kvällssolen. Låter säkert jättejobbigt, men det sätter liksom pricken över i på något sätt. Att bara ta det lungt.

Därför skall jag alldeles strax just hoppa (..eller gå..) in i duschen. Men. Jag har inte hunnit köpa After-sun i år. Jag har inte ens tänkt på det, ärligt talat. Så jag skall låna mammas. Har säkert använt den någon gång tidigare, men jag kommer inte ihåg: är den bra? (Den på bilden intill, alltså?) Jag tror det. Hoppas det. Inte alltför kladdig. Hoppas.

Sedan får vi se hur det blir med att sitta i kvällssolen just ikväll (det är roligare att göra det på typ havet), men en sak som är säker är att det är Grey's. Estupendo. Perfecto. Maravilloso. Chao.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback