Lindex öpnnar nytt!

(:Nu har Lindex öppnat sin webbshop! Jag har inte vart överförtjust i Lindex genom åren. Tycker att mycket antingen har vart för barnsligt , eller för tantigt. Nu det senaste har de dock ryckt upp sig och man kan ibland hitta mycket fint där. Har inte kollat igenom den nya webbshopen till punkt och pricka ännu, direkt, men jag fick syn på tunikan här intill. En virkad sak, perfekt för soliga dagar till sommaren.

Kom på nu att det är mest hur man kan använda plaggen till sommaren, som avgör just nu huruvida man faller för ett plagg eller ej. Så är det i alla fall för mig. Jag är sommarbarn ända ut i fingerspetsarna, hårtopparna. 20 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: amanda

fyller du år den 14:e eller är jag helt ute och cyklar med matten? haha :)

2007-05-25 @ 21:52:15
Postat av: amanda

fyller du år den 14:e eller är jag helt ute och cyklar med matten? haha :)

2007-05-25 @ 21:55:53
Postat av: Debbie

Naah.. dom har ju blivit bättre, men inte tillräckligt bra! Dom har en lång bit kvar innan jag vill ha deras kläder.. :/

Postat av: Beth

Amanda: Nje, någon 14 firar i alla fall inte jag (;
Debbie: Jag håller med dig där. Delvis. För ibland kan man faktiskt hitta guldkorn. Och det är ju bättre än ingenting alls (:

2007-05-27 @ 11:19:38
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback