Jobbig

Idag var det en sån där jobbig kläddag. Eller det är det fortfarande, men jag orkar inte stå och byta om mer nu. Så det blev ett vitt linne och ljusa jinns (det är ett coolt ord, tycker jag) som jag dratt upp på vaderna. Så det ser ut som knickers nästan, duvet? Mina färgglada armband också.
Inte så kul kanske, men som sagt - jag orkar inte byta om mer nu. Och jag har inte tid heller. Skall vandra till skolan snart. Puh. Fast imorgon är det ju helg igen.
walk in closet
Tänk om man hade denna...

Kommentarer
Postat av: agnes

gå jättegärna in och lyssna på min musik och kommentera på agneeees.blogg.se

Postat av: Jossan

Jaa, sån där garderob skulle man ha allt!

2007-05-03 @ 16:11:31
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Clare

den där garderoben skulle inte sitta fel att ha hemma. mischa bartons skulle heller inte vara fel att ha.. ;)

/C

2007-05-07 @ 16:54:46
URL: http://clares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback