Jag kan.

Jag har shopping- abstinens.
Kan bara sitta på en stol. Tänka på väskor, mascaror, klänningar, tights, jeans, kjolar, lotions, shampoon, SKOR som jag bara måste ha. Tidningar som jag bara måste ha. Vi var inne på Pressbyrån i Nordstan igår som måste ha ett av Göteborgs största tidningsutbud. Det är helt sjukt. Säkert miljarder tidningar. Men lilla jag har shoppingförbud. Vill ha saker. Kläder. Tidningar. Skor. Jag har inte köpt en enda sko från nya skopunkten ännu. Och de har ändå haft öppet i flera veckor. Så fort jag "får" shoppa igen skall jag haffa 3 par. Till priset av 2. Människan som kom på det där måste ha vart ett geni.

Jag ramlar ner på golvet. Kan inte sluta klia mig i huvudet. Måste shoppa. Det är så det känns. Men fan vad bra det känns att jag dessutom har klarat flera veckor utan att shoppa en enda sak. Jag är duktig. Det är jag, faktiskt.
image1019

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag får abstinens bara jag ser bilden.JAG VILL SHOPPA:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback