Illa

Jag fryser. Sedan blir jag normalvarm i två sekunder. Sedan fryser jag. Mår inte helt jättebra, alltså. Jag känner mig inte sjuk, och jag vill inte vara sjuk, jag mår bara illa. Usch. Lista snodd från Lolita.

image1068
Bild från LUNDLUND / fotograf: Ola Bergengren / stylist: Sophia Ronthén


Din ålder: 15 (snart blir man 16)
Födelsedag: 15 augusti
Syskon: Erika och Ellinor. Sedan två katter (Ellen och Esset) och hunden Enja, de är ju nästan som syskon.
Hårfärg: Just nu ljust slingat och sånt.
Ögonfärg: Gråblå.
Vad shoppar du helst: Skor och accessoarer i allmänhet. Fast... det går bra att shoppa vad som helst!
Hur många skor har du? ca. 25 par. Fast jag har lyckats glömma kvar ett par på mitt sommarjobb, och sedan tappat bort ett annat par...
Hur många par byxor har du? Hm. Gills shorts där också? I så fall 7 par.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Det vet jag inte. I så fall inte som jag har köpt själv. SÅ rik är man inte... (;
Färg: Favorit? Rosa, grått, grönt, vitt... Liknande dessa just nu.
Sport: Pah. Jadu. Själv gillar jag att springa och friidrott. Att titta på är ishockey bäst. Friidrott är även OK där.
Ord: Jag gillar något så enkelt som "och". För att det är ett så förbjudet ord att "trolla" med. Att börja meningar med och så vidare. Jag skiter i det. Det är ett starkt och kul ord.
Snusat? Fyfan. Nej, det har jag inte.
Hoppat bungyjump? Nje, jag tror inte riktigt att det är något som är till för mitt liv.
Brutit mot lagen? Har jag inte tänkt på, men det finns väl säkert smålagar man har brutit mot. Om att gå trots röd gubbe är det.
Fått dig själv att kräkas? Njep.
Vad använder du för schampo? Herbal Essences.
Vad är du mest rädd för? Tiden.
Vad lyssnar du på just nu? Ingenting. Datorburkens surrande.
Pizza eller choklad? Choklad, shåklardt.
Guld eller silver? Svårt det där. Beror helt och hållet på.
Roligast idag: Jag fick G på nationella matteproven! Tjoho!
Vad vill du helst av allt göra just nu? Vila. Jag måste vila. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback