I Min Väska

 2
Dags för en "i min väska". Det är så roligt att göra just dessa, men det är sällan man får tid... I alla fall slänger jag nu iväg en innan det är dags för dop för syssling!

Almanacka

   Jag är dålig på att skriva ner allt, men jag försöker i alla fall.

USB- minne
   Alltid bra att ha.

Mynt
   Växel.

2 par solglasögon (wayfarer- kopior och Jane Normans)
   Jag kan aldrig bestämma mig för bara ett par att ta med mig. Denna gången blev det två.

Kvitton
   Jag kan bara inte slänga kvitton. Så tills det att jag lägger dem i min "kvittolåda" så skräpar de i väskan.

"Skriv På" av Elizabeth George
   På bussen... eller någon annan stans.

Anteckningsblock och penna
    Om man behöver skriva ner något.

Maltesers
   Mums!

Burberry- sminkväska innehållande mildison, nagelfil, fickspegel med mycket mer
   Älskar denna sminkväskan! Pefekt!

Mobil (LG U300)
   Alltid.

Marin- randig portmonnä
   Så söt så jag smäller av.

Väska från Pieces
   Köpt i höstas. Gillas skarpt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg väska!! :P

2007-05-19 @ 13:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback