Göteborgsvarvet 07

(:

Idag var det åter igen dags för det årliga göteborgsvarvet! Jag själv har aldrig tidigare vart och sett på (och nej, jag har inte sprungit heller), men i år blev det till att åka in och kolla på 2 personer ur kusinfamiljen som var med.
Visst var det kul - att kolla på folk som klätt ut sig till loppet, kolla på andra folk som kämpade och människor som hejade . Det var en kille som sprang och sjung någonting i stil med "alla ni som älskar ... (jag hörde inte exakt) klappar nu", och de andra som sprang runt han klappade glatt med. Sedan var det en som sprang med barnvagn, i vilken det satt en liten tjej och drack varm choklad eller liknande. Tjejen var inte riktigt lika trött och anfådd som killen vi får anta sålänge är pappa. Haha.

Det var visserligen lite kyligt också. Eller för att vara ärlig: alldeles förjäkla kallt. Men det hade jag bara ont av när jag var där. Just nu är det bara kul att jag var där. Vi stod på göta älvs- bron, och jag fotograferade utav bara sjutton. Det var roligt, kort sagt.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Fasen vilken cool rosa frisyr!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback