Fundering

Hm...
Det är inte klokt vad en massa saker man kommer på att man "behöver" när man är spara. Inte för att jag har problem med att komma på detta när jag tillåter mig själv att shoppa heller, men det känns mer så nu. Man tänker mer på det nu. Konstigt...

I alla fall kom jag igårkväll på, medan jag lov och försökte sova, att man nog skulle behöva en stycken ny mascara. Fast då är frågan; skall man köpa den mascaran jag vet är sjukt bra, eftersom jag användt den tidigare (Maybelline Unstopable mascara) eller skall man köpa en som bara ser alldeles perfekt bra ut (IsaDora Build-Up Extra Volume mascara)? Fast egentligen borde jag inte fundera över det alls. Jag klarar mig nog på min gamla mascara i en månad till åtminstone. Right?

Kommentarer
Postat av: Ellis

übersnygg design nu på bloggen:)Och jag vet, varför kommer man alltid på saker man vill ha när man inte har några pengar? Deprimerande:)

Postat av: sassa

isa doras är riktigt bra.. men håller med.. visst känns de som man behöver mer saker när man inte har pengar eller sparar.. ?

2007-05-07 @ 17:31:30
URL: http://sassans.blogg.se
Postat av: Anonym

Annars är ju axfactors Masterpiece SUVERÄN, aldrig haft längre och snyggare fransar, verkligen varm rekommendation!

2007-05-07 @ 18:07:02
Postat av: Beth

Ellis: Oh, tack (: Är lite osäker på den fortfarande, men orkar inte göra om just nu... Och jag kommer säkert att "växa i den". Så det får bli bra sålänge, tror jag (;

Sassa: Mm, en kompis har isadoras... och den ser ju bra ut, får jag säga (:

Anonym: Haha, oj - vad skall jag nu välja? :S

2007-05-07 @ 18:14:07
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: ellen

jaha, är dne mascaran bra?
jag får också massa ha begär när jag sparar.. det är bara att kämpa på ändå.

2007-05-07 @ 19:13:02
URL: http://blondepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback