Fashion Style

first aid
Skrapsår och skoskav hör liksom till våren och sommaren, och därmed ryker pltösligt "första hjälpen- väskan" fram. I år vill jag ha en roligare variant.

PLÅSTER: Stockhome
Själva burken är tokbedårande, och det gör ju liksom allt. Om man bortser från Stockhome (vilken vi göteborgare till exempel inte har tillgång till) så brukar Lagerhaus sälja liknande söta prylar.


MOT TORRA LÄPPAR: Mama Coco's Coconut Cream Lip Balm
Cocos är fortfarande både den snyggaste och godaste doften, och lipbalm är ju liksom något sorts måste whenever, whereever. I denna karibien- inspirerade burk ryms alltså mycket mer än mjuka läppar.


MEDICIN MOT ALLA SJUKDOMAR: Cute by Little i / Asos
Panodil och Ipren - släng er i väggen. Här är pepparmintspastiller som får en att nästan flyga på rosa moln, bara vid synen av förpackningen. Jag vet, jag vet - mycket förpackningssnack här idag - men är det inte underbart då?


MAKE UP- BAND AKA. BANDAGE: Pucci- inspirerat från H&M
Ramlar man och slår sig (eller om man vill få bort håret från ansiktet när man skall sminka sig) är denna sak ett ypperligt gott val. Här har vi alla nödvändigheter i en - snygghet, snygghet och åter snygghet.


SJÄLVASTE BOXEN: Indiska
Jodå, jag har själv stått och hållt i den tusen gånger för att sedan ställa tillbaka den i hyllan i indiska nere på allum, då jag förståndigt tänkt efter och inte vetat riktigt vad jag skulle ha den till. Nu vet jag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

So cute!

Postat av: Maria

Vilket fint kollage du gjort!! Tror inte jag har ngn första hjälpen box, kanske borde skaffa! =)

2007-05-30 @ 14:33:45
URL: http://mariamelle.blogspot.com
Postat av: Linnea

Härligt kollage!

2007-06-03 @ 13:27:44
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Postat av: Mi

Vilket mysigt kollage! :) Kanske borde testa Mama Coco's, har inte gjort det än.
Ha en fin dag!
// Mi.

2007-06-04 @ 11:49:14
URL: http://josiesweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback