En stycken dröm

dagens
Idag är det fotbollsturnering i skolan, meaning en lite kortare dag. Sedan bär det av till allum för att köpa supéklänning, en annan klänning (hade jag tänkt mig) och mors dag present. Sedan är jag nöjd.

Klänning; Giles: Jag brukar inte gilla tight fodral, men detta är ju riktigt coolt.

Flipflops; Skopunkten: Att matcha en fab klänning med flätna flipflops är så coolt som det kan bli.

Väska och örhängen; Asos: Jag tänkte först att jag tänkte ta med en turkos väska jag fick syn på, men nja... Jag tror denna passade bättre faktiskt. Eller detta. Jag gillar inte själva väskan övermycket, men färgerna är coola. Och örhängena är faktiskt väldigt söta.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Asnyggt ju, sött med väskan!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback