EN LISTA !

Det var typ år och dagar sedan jag gjorde en rolig lista. Jag skall inte gå hemifrån förrän om 20 minuter heller. Hoppas jag hinner göra hela. Den verkar faktiskt kul (:

Namn jag lyssnar till: Det är många olika, om man skall vara lite mystisk.
Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är nästan alltid glad, och är ganska ärlig av mig. Haha.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mina tandställningar, om det gills?
Detta är jag rädd för: Sniglar, spårvägsrälsar och tiden. Konstigt, jag vet.
Tre saker jag vill varje dag: Äta, sova, skratta.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Laga mat, massa idrottssaker och lösa matteuppgifter.
Detta tycker jag om att göra: Vara med vännor, läsa, skriva och shoppa.
Detta vill jag göra just nu: Gå och lägga mig igen och sova.
Bästa känslan: Att känna sig accepterad och omtyckt av bara någon. Och verkligen känna det själv.
Värsta känslan: Stress. Och hat emot sig.
Är du kär just nu: Nej, faktiskt ej.
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bli författare, grym krönikör och skriva arslet av mig.
Min käraste ägodel: Olika saker är ju värda olika på olika sätt (:
Detta har jag på mig just nu: Smutsgrå jeans och grön tisha.
Favoritkläder: Sommarkläder.
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock och typ sommarpop. Svensk glad musik.
Tre av mina favoritlåtar just nu: Haha, just nu är jag väldigt inne på "En kväll i Juni" av Lasse Berghagen. Sedan vet jag inte. Mer sommarmusik. Sven Ingvars: "Sommar och Sol" och... nje, vet inte.

Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast: Svenska Tråkigast/jobbigast: Matte
Stjärntecken: Lejon.
En bok jag gillar: Jag gillar många böcker, men varför inte slå till med Harry Potter- böckerna?
En film jag gillar: Forrest Gump (...och Dagboken)
Favoritdoft: With Love / Hilary Duff eller Kenzo Amour
Detta äter jag gärna: Tacos.
Dricker helst:
Det beror på.. (:
Favoritgodis: Hm... svår fråga, haha. Jag gillar det mesta. Typ. Inte söt lakrits i alla fall.
Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand! Längtar dit! Skall ju dit nästa år.
Färg på mina ögon: Blågrå, brukar jag säga.
Min längd: 168 cm typ.
Person jag beundrar: Jag beundrar många.
Så här bor jag: Gröntvitt hus, stor trädgård, stor gräsmatta. Mitt rum har apelsin-fula tapeter (okej, egentligen gula).
Favoritfärg: Rosa. Vissa nyanser av grönt. Grått. Svart.
Bästa present jag fått: Resan till Rom! Haha, lätt som en plätt.
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Jag vet inte. Mitt hår? Haha.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Fötter är väl ganska vanligt att svara. Och jag svarar det med. För det är så.
Udda förmåga/egenskap: Jag vet inte. Vad kan jag som inte andra kan? Har inte frågat någon. Men kan ni vika underläppen ut och in? Haha. Det kan jag i alla fall, men det är säkert jättevanligt.
Utmanade: Hm. Utmanar när jag kommer hem! Tiden har gått för fort!

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Kul lista :) Jag bor inte på valön året runt, bara på sommaren, hade nog varit lie jobbigt annars haha. Har ni också sommarställe i fjällbacka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback