Dos (huh?)

98761-1003Dagarna har vart extra roliga de senaste dagarna. Jag har inte en aning om varför direkt så, för det rullar på ganska mycket som vanligt med skola osv. Vad jag kan tänka mig är orsaken är KÄNSLAN. Och lyssna noga, nu är jag kloker: Jag tror alla känner att det börja gå mot slutet. Att det bara är ca. 25 skoldagar kvar, 36 dagar allt som allt.

Och ett tänk #2 som jag vill uppmärksamma er om. Eller egentligen helst inte, men jag har funderat lite på det... Mörkblått metallic-nagellack? What do you think? Väldigt, väldigt, väldigt 90-tal - jag vet. Men ändå har jag blivit supersugen på de det senaste. Not so nice om man tänker 11 åringar som matchar med rosa koftan och orangea tofsen (tillsammans med de gröna, coola skorna) som bara vill vara tuffa, men matchar man det rätt - med blåa skor, vitt långlinne (typ klänning) och... en kort cardigan. Nej, en kort blå skjorta - oh. Jo, det kan bli tufft.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är ute efter ett rosa nagellack är mavalas Adelaide helt super! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback