Craves (det förbjudna ordet, men whatever)

cdon.com
Vid de mest olägliga lägen blir cdon som farligast. Nu när jag bestämt mig för att vara en spara kommer jag helt plötligt på massa saker som jag "behöver". Och de finns såklart på cdon. Och när man ändå är där inne och kollar... tja, då dyker det upp ännu fler saker som man "behöver".

Första säsongen av Grey's såg jag inte hela av, så den skulle vara perfekt att spendera de få regniga dagarna under sommaren med. Marie Antoinette är enlig mig en helt genialisk film, och Kirsten... Kirtsen gör den rollen så fruktansvärt bra! Jag måste se den igen. Den är liksom i en klass för sig. Ge mig.
Dessutom släpps i juni en ny MP3. En rosa, liten, med ganska stort minne och dessutom är den billig. Knappt 4 hundralappar. Den är nästan exakt vad jag har letat efter. Den enda jag saknar lite är en display. Men man kanske klarar sig ändå? Kanske?

Kommentarer
Postat av: petronella

åh, jag vet. speciellt farligt är det om man har massvis med skolarbete då går jag dit hela tien och klickar... =)

Postat av: sofia

Kom nyss på att jag har Marie Antoinette på datorn, har inte sett den än.. tack för påminnelsen :)

2007-05-21 @ 17:42:31
URL: http://sofiaw.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback