Bolibompa är snyggt.

facehunter
Bilder och inspiration: facehunter och fräshnessbloggen.

Jag kallar det bolibompa- stilen, och jag gillar innebörden. Det är liksom som man såg världen när man var liten, tryckt på snygga tröjor. Frägglatt, sagolikt och snällt. Det blir liksom automatiskt så farligt coolt. Hamnar du bredvid en människa i.. ja, låt oss säga kassan på ica - vart som helst - som har på sig en sådan här tröja och du tidigare tyckte du var jättesnygg i din nya supsersöta silverklänning. Ja, låt oss säga att du bleknar. I alla fall i mina ögon. Bolibompastilen är speciell, och speciellt är (oftast) aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja tycker det oxå.. Blond är hennes färg..

Postat av: Sassa

jag gilla det med :) & så krävs det lite självförtroende för att ha så utstickande kläder.. och det är alltid koolt :)

2007-05-17 @ 20:36:05
URL: http://sassans.blogg.se
Postat av: Leifkatarina

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-05-18 @ 08:35:39
URL: http://leifkatarina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback