Att göra

Efter att ha gjort ingenting vill jag... läsa, äta någon sorts clementin (nja, duvet den hette något annat idag.. har glömt vad - återkommer om den saken!) och ta en lång dusch. Har vårens rosa nyhet från Herbal Essences. Shampoot alltså. De hade inte balsamet ännu på ICA. Whatever - det luktar mer än underbart. Den som har följt min blogg under en längre period vet att jag är galen i Herbal Essences. Deras shampoo och balsam är bäst. It's just as simple as that. Chao, over and out, see you all later los aligators (ah, övertrött, övertrött).

Kommentarer
Postat av: ellen

Herbal Essences, det känns som alla bloggare gillar dom. Jag tycker balsamet var sådär, men schampoot har jag inte prövat än. Kanske ett måste?

Postat av: Lisa

hoppas du har haft en trevlig dag!

2007-05-03 @ 20:03:55
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Beth

Ellen: Absolut ! Testa, testa, testa! :D

Lisa: Detsamma (:

2007-05-03 @ 20:22:29
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback