3 sjalar

98761-1053
Är det något jag saknar i min garderob så är det en riktigt snygg och användbar sjal. En ganska stor helst. Men bara en snygg sjal helt enkelt. En som fixar vilken dålig kläd- dag som helst. Året runt.

En svart, som här från Accessora är mest bäst på höst, vinter, vår ungefär. Men ändå. Man kan ju ha den till precis allt.

Min favorit bland dessa här är ändå den röda från Dosa. Så är den ju visserligen också dyrast, men still snyggast. Stor, cool, mysig. Ge mig.

Den gröna, populära från H&M är snygg att knyta runt väskan, i midjan eller kanske använda som hårband?

Fast jag föredrar fortfarande den från Dosa. Den röda.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har DU kollat TheGuide idag??
Nya recensioner varje dag, intressanta omröstningar och mycket annat kul!
Ses i vimlet! :-)

Postat av: Amanda

Satsa på minst en sjal! Jag är verkligen en sjalmissbrukare, förstår inte hur jag har kunnat få till dugliga outfits utan en sjal tidigare.

2007-05-23 @ 20:14:37
URL: http://www.amandasstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback