Nu hör ni inte av mig på några timmar

jag.ar.i.himlen.
Titta vad tidningsoholicen fick idag då! Cosmopolitan, Hennes, Vagabond, Story och en av favoriterna top tre - SOLO!
Cosmo brukar ha en del snygga modereportage, Hennes också. Vagabond listar världens 15 bästa stränder och bjuder på weekendspecial (New York, Venedig, Köpenhamn och Paris). Story är tydligen någon ny tidning, och jag är jyst nu lite skeptisk. Det ser ut som en sån där typisk frisörtidning - fullproppad med skvaller. Sånt där jobbigt skvaller som man lika gärna kunde vara utan. Men jag har ju inte läst den ännu, så jag dömer inte.

Och SOLO, min SOLO... Hårspecial (perfekt, jag skall ju ta mig till frisören snart hade jag tänkt mig). Måste-ha-mode (låter inte helfel, tycker man). Och fixa lyxhemmet till budgetpris (jag är med!).

Låt mig säga såhär: Det gör ingenting att det regnar idag.

Kommentarer
Postat av: me

me love cosmo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback