Jag blir schå-klad, schå-klad (k uttalas g, så förstår man bättre)

Mina maranger :DÄr mitt upp i smeten, om man får vara så rolig. Haha (hm..), nej men jag är väl mer bokstavligt talat upp i en dubbel sats av maränger. Bakade på begär. Vi skall ha påskfika på spanskan imorgon, och mina vännor var sugna på chokladmaränger. Vad gör man väl inte för dem då (;

I alla fall; den ena plåten är i ugnen; den andra sitter jag och vaktar. Från en ständigt hungrig vovve. Så jag har stängt in mig i det datarum där den dator står som jag använder minst. Fast jag använde den destomer för 1 år sedan och tillbaka därifrån, är skojjigt att kolla igenom alla gamla bilder vill jag lova.
Usch, jag känner mig helt bunden av de ogräddade marängerna.

Jao, det är jag som har gjort marängerna på bilden. Mums!

Kommentarer
Postat av: Linn

Maränger...mmm...och glass...MUMS

Postat av: Ellis

Jag vill ha.Maränger.Nu.

2007-03-28 @ 18:21:20
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback