Hälften barnslig, hälften rockig.

98761-710Oj, jösses. Nu blev jag nästan förvånad när det fungerade att ladda upp en bild. Superbra! Det är ju inte  kul direkt att blogga utan bilder om man säger soe. Fast nu fungerar det ju - så jag visar upp min dagens dröm på direkten! En halvrockig, halvbarnslig sådan.

♥ Coolaste linnet kommer ifrån Marc by Marc Jacobs. Ser löst sittande ut - och så tycker jag också att det skall vara.

♥ Jeans från Tiger of Sweden. Ljusa gillar jag för det mesta på våren. Helst utan knepig tvätt, och dessa var så långt ifrån det jag kom.

♥ Skor från Have2Have. Liknande sådana här säljs ju lite varstans, men är nog ganska bra att ha i garderoben (shoeholicen snackar...). Men tja, de passar ju till allt?!

Bambi- örhängena är så bedårande, så bedårande. Kommer ifrån favoriten Ms Bijoux.

♥ Ljusrosa läppstift från Isadora tror jag hade
passat bara fin-fint till en outfit likt denna. Coolt.

Kommentarer
Postat av: Sarah&Kitten

Vilken underbar outfit! Den skulle vi verkligen inte (!) tacka nej till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback