Fyra...

Rubia gjorde en utmaning. Jag tyckte den verkade kul. Jag väntar inte, jag sätter helt enkelt igång. NU;


·  Fyra filmer jag kan se om och om igen
Forrest Gump
Love Actually
Marie Antoinette
Harry Potter- filmerna


·  4 städer jag bott i
Partille
Göteborg
Fjällbacka
Jonsered
(Okej, okej. Den enda plats jag bott riktigt fast i är förstnämnda. Lilla Partille)


·  Fyra tv-serier jag gärna ser
Greys Anatomy
City Akuten
One Tree Hill
House
(Tre sjukhusprogram av fyra. Noterat, bara)


·  Fyra ställen jag vill åka till
New York
Paris
Någonstans i Karibien.
Rom (Har vart där men vill dit igen)


·  Fyra tidningar jag köpte fick senast
SOLO
Vecko Revyn
Hennes
Vagabond


·  Fyra saker jag borde göra oftare
Plugga
Städa
Träna
Spara pengar 


·  Fyra favoriträtter
Typ allt asiatiskt
Italiens pasta, tilllagad i Italien (mmm, tänk en carbonnara gjord där - mums!)
Citronsås-kallröktlax-nudlar-wasabo (vet inte vad det heter, men det är typ vad som finns i)
Tacos (såklart)


Kommentarer
Postat av: johanna

fjällbacka, jag trodde inte det fanns på riktigt :) jagmenar, har du läst camilla läckbers bok Isprinsessan? den utspelar sig i Fjällbacka. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback