Fin bild, tycker jag.

TeHur kan man bli sugen på något man aldrig har tyckt om? Och hur stavar man det föresten? The? Té? Eller bara te? Jag kör på det sistnämnda sålänge.

Jag har två stycken te- galna systrar som dricker många olika smaker. Jag själv har smakat en klunk då och då (kanske är denna smaken godare?), men alltid tyckt att det är way too varmt och inte riktigt har någon... vidare smak, om man säger så.
Men ändå blir jag sugen på te. Varför? Jag måste vara helkonstig. Jättekonstig.

Jag funderar vidare - och så visar jag bilden intill. Jag tycker den är jättefin. Fint ljus, right?

Och fråga, såklart: Gillar du te? Vilken smak är godast? (Tänk om jag missat den godaste?) Och tycker du det är godast med sockerbitar och mjölk i?  Te- snack dras härmed igång.

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe:)
jag älskar te, alla sorters, men mest rött te (dricker på kvällen, koffeinfritt),

Postat av: jen

Haha. jag är som du. Blir sugen på det, men gillar det inte något vidare. Eller jo, det är ju gott.. fast mest avkopplande. Testa raberber med grädd te, min favorit! ;)

2007-03-07 @ 09:35:52
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag tycker att Blue Fruit är godast. ;) Med socker i! :)

2007-03-07 @ 21:38:55
URL: http://thjossan
Postat av: sofia

Grönt te med citronsmak gillar jag :) Utan socker och mjölk!

2007-03-08 @ 17:42:55
URL: http://sofiaw.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback