En klänning, kanske?

Jag är trött. Gud, vad jag klagar. Men jag bara säger det; jag la mig 19.50 igår och somnade på direkten. Något stämmer inte.

Idag SKALL jag i alla fall pallra mig iväg på en liten shoppingtur. Skall bowla ikväll och äta på restaurang, och okej - det kanske inte är världens tillställning - men jag tar varje tillfälle som finns att klä upp mig lite extra. För det är så kul. Alltså skall jag köpa något fint att ha på mig ikväll... Och ja, det blir nog något mer. Det blir det alltid.

Först och främst skall jag iväg till skolan. Typ bråttom. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Äh jag tog samhäll,jag visste inte riktigt vad jag skulle välja så då är det bäst att välja samhäll,så att det inte blir fel:( Men jag har ångrat mig,jag vill ta estetiska nu:(:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback