BlaoBlahBlawaha. (Beth formulerar sig i slutet av en förjäklig vecka.)

massageI Hennes var fanns det en tabell över något... Eller hur man tränar upp sin puls, och det skall göra något otroligt med ens kondition tydligen. Jag hoppas på att kanske få lite mer tid i framtiden (det hoppas väl man alltid, i och för sig), så jag kanske kan börja springa. Powerwalka på allvar.
Jag har planerat hur min första runda åtminstone skall se ut i flera månader nu (ja, jag är sjukt dålig på att träna), men jag kommer liksom aldrig ut. Nu skall jag fan ut. MP3:n är laddad, och den skall spela peppande musik för mig medan jag skall bli slut på allvar. Och få mer energi som resultat av detta.
Nej, jag är verkligen ingen träningsgalning - men just nu tränar jag faktiskt så gott som ingenting och det är... för lite. För tråkigt.

By the way så har jag en riktigt knasig rygg. Jag har aldrig vart så stel i ryggen. Tänk dig att någon opererar en brädbit som är lika "hög" som din rygg, men som bara täcker typ 3/5 av din rygg. Alltså, den sitter i mitten. Av ryggen. Stelt, som tusan. Jobbigt.

Det känns som att jag skall sluta blogga för idag nu. Jag har tappat förmågan att formulera mig för idag. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback