298 riksdaler mindre - 298 gånger snyggare?

Snyggt!
Den senaste tiden har bloggen nästan gått från en blogg skriven av en tjej med galet stort intresse för mode och stil, till en vårblogg. Kort och gott. Och jag admit (svengelska är grejen), det har blivit lite för mycket av ämnet vår. Lagom är bra, men det har nog blivit... för mycket. Jag är ledsen för det - men gjort är gjort, det gäller nu bara att kolla in vad som kommer på bloggen i framtiden, right? (;

Tröjan på bilden känns väldigt "snygg-mysig-vardag".  Hade vart skitful och vanlig om det inte vore för fickorna. Det är något speciellt med fickor som bara ser rent efter ut. Alltså att man kommit på att man vill ha fickor efter det att man sytt plagget, och bara syr på en fyrkantig lapp utanpå istället. Jag har bestämt mig för att göra min garderob lite färggladare i vår, eller i alla fall ljusare - så jag hade nog satsat på typ en ljusgrön. Eller hallonröd. Kanske orange? Om det hade funnits. Men svart är snyggt! Jag lever bara i svart- celibat för tillfället. Thats it.

Den kommer från H&M, förresten.

Kommentarer
Postat av: Nilsinga

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback