Jobb och strumpor

eva netteFörlåt, jag har vart dålig på att blogga. Har istället jobbat idag. Det är så riktigt mycket sött som har kommit in! Världens supermjukaste strumpor, och en alldeles underbart doftande bodylotion! ... Och det var bara två exempel.

Dessutom har jag upptäckt att Eva Nette (vilket är vart jag jobbar) har en hemsida. Kolla in! Den är jättesöt, och du hittar faktiskt en del av alla oändligt många varor..

Nej, nu fick jag bråttom igen. Sista delen av planet earth, haha (; Men nu är det avsnittet jag väntat på hela tiden; i havet. Oj, bråttom var det!
















Kommentarer
Postat av: Torkelelina

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback