Jag skall stå på regnbågen

98761-1170

Nej, vad tråkig skärpan blev på den här bilden... Sånt kan verkligen förstöra. Nåja. Jag länkar så få ni klicka er till bättre bilder (:

Jag brukar inte gilla kjolar alls, men till en längre tröja kan det faktiskt bli rätt coolt. Speciellt med skor som drar uppmärksamheten till sig. Som någon uttryckte det; "skorna skall vara som pricken under utropstecknet". Jag är beredd att hålla med. Älskar platån på dessa asos- skor. Och att det ser ut som om självaste slutet på regnbågen har hamnat precis under mina fötter... ah, ge mig den känslan (med dessa skor, tack).

Om skorna skall vara pricken under utrropstecknet, så är accessoarerna pricken över i:et.
Här får armbanden gärna agera just dessa prickar.

♥ Skor -
Asos
♥ Tisha - Chloé
♥ Kjol - H&M
♥ Armbanden - Fred Flare


Kommentarer
Postat av: Helena

Den är väl ok tycker jag! Hoppas du får en skön kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback