För mig

(:
Om det bara hade tittat fram en ynka liten solstråle (eller två) så hade jag genast hoppat ur pappas gamla (faktiskt ganska snygga) Lacoste- tröja och mina ljusblå H&M-jeans och i denna outfit som jag skickar som en hälsning härifrån ett grått och regnigt Fjällbacka. Annars så sitter jag just nu och funderar över hur sjutton jag skall kunna uppleva att det här är årets längsta dag med flest soltimmar, när ingen sol tittar fram?

KLÄNNING: STELLA MCCARTNEY
 
Jag gillar inte den där "hängiga" midjan speciellt mycket egentligen. Ni vet, den där midjan där t.ex skärpet hänger löst på höften bara. Men den här klänningen gillar jag ändå. Den är väldigt sockersöt. Mums.

SKOR: MONSOON
 Ah, klumpiga, "kryssiga" (dagens nya ord?) och konformad klack (som jag förövrigt heller inte tycker är sådär väldigt outstanding, men inte fula heller). Åh, vad najs.

♥ RING / HÅRSPÄNNE: ASOS
 Okej, det här är en ring. Men inte för mig. För mig är det här ett stort och härligt hårspänne som bara lyfter hela outfiten till högre höjder än du någonsin kan tänka dig.

Kommentarer
Postat av: johanna

guud så läckert!

Postat av: Linn

fint!

2007-06-22 @ 22:13:45
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag gillar skorna,dom var söta:D

2007-06-22 @ 23:51:12
Postat av: Jossan

Jaa, eller... jag har bara "bläddrat igenom" den ännu! (;

2007-06-23 @ 11:31:09
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback