Dagens...

98761-1168Dagens låt: Big Girls Don't Cry - Fergie (och jag gillar videon och hennes outfit 1 min och 36 sek in i videon)
Dagens frisyr: Knut mitt på huvudet.
Dagens smink: Mina två bästa kompisar: mascara och kajal.
Dagens klädsel: Jeans och tröja. Enkelt, enkelt.
Dagens händelser: Lång sovmorgon, läsning tills boken tog slut och sedan... inget. Ikväll bär det av till J.
Dagens vill ha: Ett helt sommarlov här i Partille med vännorna.
Dagens mat: Pastasallad (:
Dagens tråkigaste: Bloggtorka.
Dagens leende: MIN JOHANNA ÄR HEMMA!
Dagens köp: Absolut ingenting.
Dagens mående: Trötter, haha (: Annars finfint.


Bild (och supersnygga skor) från 3.1 Phillip Lim Spring 2007.

Kommentarer
Postat av: julia

varför 36 sek in på videon? ;P

2007-06-27 @ 19:27:45
Postat av: Beth

Julia: (ca) 1 MINUT och 36 sekunder in på videon. Där har du en riktigt snygg outfit. Tycker jag, haha (:

Postat av: Ellis

ÅH den låten är så jäkla bra, refrängen..är schnygg a`la schnygg:)

2007-06-28 @ 20:44:17
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: Ilvana.

Coola skor.

2007-07-04 @ 11:33:28
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback