Äntligen färdigt!

wohMinns ni när jag satt och spånade om ett linne? Eller att jag skulle sy ett linne? Me knappar och grejer, och löst skulle det vara?

Tja, här har ni det. Jag gjorde det i syslöjden, och det blev lite krångel (man fick inte sy grejor utan mönster osv och så fanns det inte så mycket liknande till en början) så det har tagit tid - men jag är riktigt nöjd med resultatet.

Jag har inte riktigt haft tid med att ta någon bild själv, så bilden intill har jag snott från Sofie. Hade nämligen på mig linnet igår när vi firade Sofie som fyller år idag. Grattis, grattis underbaring! ♥

Tillbaka till ämnet: Det blev lite färre knappar än vad jag hade på skissen, och inga knappar på ryggen - men jag tror det blev bäst såhär. Det syns inte på bilden intill, men tyget är lätt mönstrat och jag verkligen... är kär i det.

Kommentarer
Postat av: Linnea

tycker det ser coolt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback