Röda naglar.

98761-1175
Även fast regnet öser ner går jag gärna barbent. Såsom igår då jag bara drog över mig en extremt stor myströja som gick över rumpan och en bit på låret, och det var allt. Det är mysoutfit i högsta grad. Skall man däremot ut, till affären, stan..? Tja, vart som helst i princip - så krävs ju lite mer än bara en tröja.
Men tröjan skall vara grunden. Så det så.

♥ Lång "tjocktröja" från Marni:
Den här är extremt snygg. Året runt. Och speciellt idag då.

♥ Skor från Skopunkten: Ah, jag vill vill vill ha... men vågar jag? 11 centimeter är inte att leka med, inte för mig i alla fall. Jag vågar. Någon gång...

♥ Väska från Longchamp: Jag som var så inne på att köpa en smålandsväska för lönen blir helt plötsligt osäker. En longchampis är också snygg. Men nja. Vi får väl se. Vad konstig skärpa denna väska fick på bilden ovan.

♥ Mavala- lack i nyansen Tobago: Jag skall alldeles strax gå och måla naglarna i denna underbara nyansen. Ganska blick- fångande, men vad gör väl det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback