Mellan allergier och träskor (nja, ingen glamour här inte)

98761-1213
Esset njuter av solsken, för ovanlighetens skull... :P

Igårkväll somnade jag till att Esset spann så hela Fjällbacka skakade. Finns inte många saker som är bättre att somna till när man har sommarjobbat större delen av dagen. Och skall jobba dagen därpå också...

Nja, det är inte mycket glamour i min vardag just nu (
förrutom denna). Knappt något. Bara en sak har fått mina ögon att öppna sig några millimeter extra de senaste dagarna. Och det är, här i detta samhälle där för många går runt med träskor (alt. min största allergi crocs), att Longchampväskan syns mycket hos de (få) människor som har rätt skön stil ändå.
Det gör mig i sin tur tusen gånger veligare än någonsin förr: skall jag välja Smålandsväskan eller en stycken Longchamp?

Kommentarer
Postat av: Ellis

Smålandsväskan, personligen tycker jag inte longchampväskan är sådär supermegasnygg och speciell medans smålandsväskan är en ordentlig übersöt färgklick! Men visst longchamp är väl fin...haha:)

Postat av: Askmette

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-03-13 @ 11:01:05
URL: http://askmette.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback