"Bättre än såhär kan man väl inte ha det, Elisabeth?"

Jag har sett solen! Jag har sett den! Och gud så fort jag blev hur pigg som helst, hur glad som helst och hur... eh, blek som helst. Tja, hudens riktiga ton syns ju bäst i solljus och det var inte riktigt lika uppskattat idag som senast. Men äh, nu stannar solen och om någon vecka eller två kan jag väl i alla fall ha fått lite färg.

Är uppe i Fjällbacka nu, och eftersom jag skall leva och bo här i mer eller mindre 5½ vecka (skrev fel förrut) så har jag städat ordentligt i mitt (nästan) egna lilla hus som jag bor i här om somrarna. Jag kan väl erkänna att jag gillar det. Jag gillar att vara här över huvud taget. Vad jag ogillar är att alla vänner är ca 15 mil härifrån. Det tär på mig, väldigt.

I alla fall så bjussar jag på lite "hemma-hos-Beth"- bilder. Varsågoda!


1. Huset frammifrån.
2. Mitt "kök". Haha (;
3. ... detta är den syn jag varje morgon vaknar upp till, från mitt loft.
4. Kvällsutsikt.

Rubriken är morfars obligatoriska replik varje gång när vi sitter och kollar på skymningen.


Kommentarer
Postat av: sofia

Underbart :) får mig att längta till hunnebostrand, är alltid där på somrarna..

Postat av: Ellis

Ahhhhh shit vilket sött hus,ser ju helt underbart ut!, nu vill jag till fjällbacka haha:)

2007-07-06 @ 14:10:32
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: Sassa

Guud vad mysigt! blir värsta avundsjuk. :D ha det så jättebra i sommar :)

2007-07-06 @ 20:58:13
URL: http://sassans.blogg.se
Postat av: Beth

Sofia: Okej :D Åkte faktiskt förbi Hunnebo idag (:
Ellis: Haha (: OM, så spring förbi Eva Nette, haha (:
Sassa: Detsamma, detsamma tjejen!

2007-07-06 @ 23:25:13
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback