Veckans tjejsnack

Okej, bara ett tjej-snack först. Det var längsedan senast.
Denna veckan handlar det om film - nice, nice!

Film
· Senaste film du såg? Hm... måste vara. Var det The Holiday kanske? Men, det var ju nästan 2 veckor sedan...
· Bästa film du sett? Oj. Forrest Gump är verkligen en favorit. Det blir nog mitt svar. Men jag gillar att kolla på filmer från när jag var liten också, som familjen spelat in själva.
· Sämsta film du sett? Det är den där med Lindsay Lohan... Teenage någonting.. eller vad heter den?
· Nämn en film du kan se 100 gånger om. Det är många. När jag väl hittar en film jag tycker är bra, så kan jag kolla på den tusen gånger om. The Holiday, Marie Antoinette, Love Actually och Harry Potter-filmerna är sådana.
· Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av film föredrar du? Allt möjligt. Men jag gillar livshistorier, och sådant. Komedier piggar upp. Romantik blir man varm i hela kroppen av. Drama väcker känslor. Skräck... Tja, man somnar ju inte direkt. Action är väl det jag har mesy svårt för. Tillgjorda saker är inte riktigt min grej. Thriller är spännande och... buh!

Kommentarer
Postat av: Moa

Har också mest svårt för action! har inte förstått det roliga i det hela :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback